Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Friday, April 26, 2013

Ibu Zizan Akui Emma Maembong Datang Ke Rumahnya


Ibu Zizan Akui Emma Maembong Datang Ke Rumahnya



Ibu Zizan Akui Emma Maembong Datang Ke Rumahnya - KUALA LUMPUR : Ibu kepada pelawak, Zizan Razak iaitu Anai Ibrahim akui pelakon Emma Maembong pernah mengunjungi rumahnya ketika rumah terbuka Aidilfitri, 2 tahun lalu.

Anai Ibrahim berkata dia sudah lama mengetahui mengenai hubungan anaknya dan aktres kacukan Melayu-Scotland itu, tetapi tidak tahu sejauh mana seriusnya hubungan mereka.


“Saya tak tahu sejauh mana seriusnya hubungan Zizan dan Emma, yang saya tahu hubungan mereka terjalin sejak 2 tahun lalu lagi.

“Seingat saya ketika itu, Emma ada datang ke rumah terbuka kami dan saya hanya anggap dia datang sebagai kawan Zizan ketika itu.

“Setakat ini, Zizan tidak pernah pun bercerita secara serius mengenai Emma kepada saya dan saya hanya baca cerita mengenainya di akhbar,” katanya ketika ditemui portal murai.com.my selepas majlis penyampaian hadiah Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 (ABPBH 2012).

Sebelum ini, Emma digosipkan bercinta dengan Zizan selepas pelawak itu akui hatinya kini sudah dimiliki oleh seseorang.

Bercerita lanjut mengenai sikap anaknya itu, Anai memberitahu anaknya memang seorang anak yang agak rapat dengannya dan sering bercerita mengenai hal peribadi termasuk soal cinta.

“Zizan tidak pernah sorok kepada saya jika dia sedang suka serta berkenan dengan seseorang itu. Dia akan terus membawa wanita itu berjumpa saya.

“Dia rapat dengan saya kerana saya akan selalu ada dekat dengannya. Setiap minggu saya akan berulang alik daripada Terengganu ke Kuala Lumpuer semata-mata untuk menemaninya.

“Malah, Zizan selalu minta pandangan saya mengenai wanita yang disukainya dan dia akan mendengar setiap nasihat atau komen yang saya berikan.

“Apa-apa pun, saya tidak kisah siapa pilihan bakal isteri Zizan, asalkan wanita itu faham akan kerjayanya yang sentiasa sibuk dengan kerja tanpa mengira masa,” jelasnya lagi.

Zizan pernah menyatakan hasrat untuk menamatkan zaman bujangnya pada tahun hadapan memandangan usianya bakal mencecah 30 tahun.

Namun sehingga kini, Zizan masih merahsiakan gerangan wanita yang berjaya memikat hatinya itu. –

0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More