Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Loading...

Monday, January 17, 2011

jangan tingggalkan solat




  • seksa kte tggal solat...check it out!!!!  
  • cam kne himpit ngan tanah lam kubur until tulang kte ni remuk..ha!!cane lau rib cage kte,bone kte patah...sakitnye!!kne himpit lam bas,LRT pun tulang da sakit. more than dat,Tuhan memerintahkan malaikat Munkar dan Nankir seksa kte smpai kiamat.
GAMBAR PELIK - KUBURAN YANG SUNGGUH PELIK
ade jgk org wat kubur mewah2 cani.ish3

    GAMBAR PELIK - KUBURAN ORANG KAYA
    lau ase nak,cakap la awal2 kat family.





    tapi lau xde amal,macam ni la.
    • pas2 kn..pas2 kan..datang  sekor ular besar called SHWAUN-RAK yang sangat dasyat, matanya seperti guruh dilangit menggigit dan membenamkan kukunya kepada mangsanya hingga hari kiamat.
    • gambar hiasan
    • datang lak  malaikat yang bertongkat besi, sambil berkata dengan suara yang ganas dan kuat seperti guruh di langit seraya berkata: 
    • "Aku diperintahkan oleh Allah memalu (memukul) engkau daripada subuh hingga zuhur, dan zuhur hingga subuh"Tiap-tiap kali pukul atau paluan itu tertanam tubuh kita hingga 70 hasta ke dalam tanah, maka dikeluarkan pula kukunya yang mana keadaan memakan masa selama sehari semalam dalam perjalanan.
DOSA-DOSA DAN BALASAN ORANG YANG MENINGGALKAN SEMBAHYANG


Sembahyang Subuh
tinggal subuh ??? nescaya Allah akan mencampakkannya ke dalam neraka selama 60 tahun.so??setahun atas dunie pun da ase lame kan..


Sembahyang Zohor
tinggal zohor??? dosanya sama dengan membunuh 1000 orang Islam..

Sembahyang Asar

 Asar ????dosanya sama dengan seperti ia meruntuhkan Ka'abah (Rumah Allah)


Sembahyang Maghrib
 Maghrib??? dosanya sama seperti ia berzina dengan mak kte(bagi lelaki) @ ayah kte(bagi gurlz)...can u imagine???


Sembahyang Isya'
 Isya'???? nescaya Allah x redha kte duk dunia ini ( bumi Allah ) &x redha menggunakan segala nikmat kurniaan Allah. Segala gerak geri adalah semata-mata dalam keadaan berdosa kepada Allah s.w.t.





ha!!! takut x??? oleh itu,let's pray & make doa...like da prophet told us...kata MAHER ZAIN..

1 comments:

saya tak akn tinggalkan solat, masya-ALLAH SESUNGGUHNYA SAYA TAKUT KEPADA ALLAH

Post a Comment

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More