Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Tuesday, January 4, 2011

baby r u down5x!!! even if the RESULT POINTER is falling down..

gambar otak aku yang berdarah akibat frust ngan result..

Wat’s is going on with me???
Blaja ke x blaja ni..merayap je taw mengalahkan lipas..lau jadi lipas kudung,baru reti  duk senyap bub xde kaki..Kecik2 xnak tuuut,besar2 mengabihkan boreh..
aku ase antara sebab2 aku down adalah:-

1.lam klas,duk mikir tempat2 perLEPAKkan..mate je kat lecturer,tapi fikiran menembusi dinding kelas ..datang kelas wat syarat nak tande attendance jew..
2.BARAKALLAH..barakah..berkat xde..
3.MALAS STADI..kerja bertangguh..assgnmen bukan las minit da…last second baru wat..
4.BGN TIDO LAMBAT..pas2 mule malas g klas..
5.bub member aku panggil aku SYNDROM DOWN kot..2 yg down 2..huuhu

Cane nak menjadi insan  yang cemerlang ni..kne mintak nasihat DR.FADZILAH  KAMSAH ni..
Sebenarnye SAYA BERAZAM TIDAK AKAN BERAZAM LAGI…bubnye lau berazam pun tahan sebulan due jew..pas2 da xingat da..INSTANT AZAM BUT NOT LASTING…besela manusia ni..kne selalu ade reminder..

1.pasni,cube utk lebey focus lam klas..(kalau lecturer ensem)
2.KEBERKATAN..cane nak cari 2..hubungan social xterjage..jgn kutuk lecturer..pasni lau ade yg x kena ngan lecturer,aku nak lekat gne gam bapak gajah mulut  aku,lau terbuka jgk,aku stapler gun trus..
3.SPEND TYME 4 IBADAT..

Lau nak exam,jgn asyik bace buku je tanpa minta pertolongan dari-NYA..lau bace banyak2 pun,tetibe die gelapkan ati masa jawab,baru menangis  berlagu keroncong..ACTUALLY,bukan mase nak exam je baru ingat..bub kte kne ingat,ade ujian yang lebih berganda2 lebih besar dari ujian kat dunia ni..ujian ukhrawi..n kalau kte prepare 4 it,ganjarannye bergande2 dari ganjaran kat dunie ni..haha..ase cam ustazah jew..



0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More