Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Friday, April 26, 2013

Aaron Aziz Tunjuk Resit Bayaran Daftar Ahli



Aaron Aziz Tunjuk Resit Bayaran Daftar Ahli – Pelakon, Aaron Aziz beri kenyataan balas berhubung isu dirinya dikatakan tidak berdaftar sebagai ahli FDAM.



Kenyatan balas telah dibuat oleh aktor kacak ini, melalui akaun Instagram beliau dengan memuat naik sekeping gambar yang menunjukan resit pembayaran selepas mendaftar sebagai ahli persatuan tersebut yang dilakukan pada 14 April 2013 yang lalu.

Aaron turut menulis, tindakan yang diambil oleh pihak FDAM dilakukan tanpa usul periksa dan beliau turut mempersoalkan bayaran yang dibuat sebanyak RM1500 tersebut.



“Kalau nak buat statement sila check dulu. Nak mengarah kena ada permit ke? Sedangkan KDN bagitahu saya yang sebagai Penduduk Tetap (PR) di Malaysia saya dapat benefit yang sama dan boleh kerja apa apa pun”

“Dan saya akan rujuk kenapa saya perlu bayar sebanyak RM1500 kalau saya boleh dianggap BUKAN perkerja asing,” tulisnya.

0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More