Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Wednesday, April 3, 2013

Bebelan Wanita Membosankan Lelaki



Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca nukilan Kasih Suci. Wanita dan bebelan sering dikaitkan. Entah mengapa sejak azali wanita ni memang suka bercakap. Gembira pun suka berceloteh, marah lagilah panjang celotehnya. Tapi itu kita panggil bebelan ye kawan-kawan…hehe

Sedar atau tidak sebenarnya bebelan wanita yang berbaur kemarahan tanpa limit akan menerbitkan rasa bosan di hati lelaki kesayangan mereka. Bukan lelaki saja yang tak suka kepada bebelan, wanita juga bosan apabila kerap dibebel tanpa henti sedangkan kesilapan yang dilakukan amatlah sedikit.

Mungkin niat di hati ingin menasihati atau ingit melahirkan perasaan tidak puas hati yang bersarang di dalam hati tetapi akhirnya bebelan itu telah membuatkan pasangan merasa muak dan bosan. Apbila pasangan merasa bosan mereka mula mencari ruang lain untuk bersendirian dan lari dari keadaan yang menyesakkan fikiran mereka. Maka ia telah menerbitkan jurang antara hubungan kalian. Sedikit demi sedikit jurang tercipta dan ia akan mengakibatkan sesuatu yang lebih serius di masa akan datang jika tidak disedari dari awal..wallahua’lam.

0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More