Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Saturday, February 25, 2012

Lelaki suka bagi pujian plastik

Pernah tak terfikir kenapa perempuan akan tertarik dan jatuh hati dengan pujian atau kata kata indah? 


Sometimes, dis can give a negatif effect especially in fb, bila berjuta-juta lemon lelaki puji diorang cantik. comei bagai. lagi berjuta-juta lemon si perempuan akan mengupload picture.

& fact bout woman, perempuan akan sedaya upaya tampil siyes lawa demi seorang makhluk nama lelaki. 

FAKTA lagi, memang ada perempuan yang jenis pantang dipuji. Lelaki hanya keluarkan ayat, “ Cantik lah awak nie, putih gebu kulit ”.  Kenapa perempuan suka perasan apabila lelaki memujinya? Walaupun sudah terang, lagi tak payah suluh dengan torchlight, bahawa kaum lelaki itu tidak ikhlas memujinya, mungkin sekadar untuk mengambil hati & ada maksud tersirat.

FAKTA mengenai lelaki : Lelaki MEMANG SUKA tengok perempuan pamerkan muka, display gambar dia besar-besar kat facebook. Tak dinafikan.

Girls fall in love with what they hear. Boys fall in love with what they see.

Lelaki teruk ke?. Tapi perempuan yang pun apa kurangnya. Tapi, itulah hakikat.Face da truth, "Cuci mata" memang sebahagian daripada hidup lelaki.But, not all lelaki camtu, ada juga lelaki yang pandai menjaga panahan mata.

Ingatla wahai wanita, actually , pujian di facebook tu mostly plastik semata-mata. Lebih-lebih lagi bila lelaki puji perempuan. Mesti ada udang sebalik spageti. Nak cari peluang untuk rapatkan diri dengan korang. Percayalah.Dats y, apa salahnya jika kita simpan gambar untuk tontonan sendiri shje kan?

0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More