Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Monday, October 21, 2013

lawak sengal..




Cikgu : Ali knpa rambut awak
serabai?
Ali : Saya takde sikat
cikgu : Pinjamlah dgn abg awak
Ali : Saya anak tunggal
Cikgu : Mak?
Ali : Dah meninggal
cikgu : Ayah?
Ali : Botak. ._.

_____________________________________________________________________________

Ali : Mak, nak sepuluh ringgit
Mak : Tak boleh..
Ali : Kalo mak bagi, nti adik bagitau apa ayah berbual dengan bibik semalam masa mak kluar pergi pasar.

Mak terus amik rm10 dalam handbag, sambil serah rm10 pd Ali.

Mak : Apa yang diorang borak?
Ali : Ayah cakap, "Bibik, esok jangan lupa gosok baju saya".

________________________________________________________________________________

A : weh esok bday awek aku. Nak bagi apa eh.?
B : hm, awek kau tu cemana?
A : baik, cantik, putih, gebu...
B : Oh, hmmm,, klau mcm 2 cer bagi no. fon aku.
A : &$%(@)#@!!!!!!!

________________________________________________________________________________

GF : awak ! ada orang nk pecah masuk rumah saya ! cepat datang ! *call BF*
BF : sekejap la , saya tengah shampoo rambut nie .
GF : cepatlah ! saya takut saya kena rogol !
BF : awak cool ok cool , biasanya HERO nie memang datang saat2 akhir .
GF : ¥£$%#!@?¥%@&

_________________________________________________________________________________

Girl : You, i nak break!
Boy : You jangan buat i macam ni 
Girl : *tak reply*
Boy : -menangis-
Girl : Hai dear!
Boy : Tadi you cakap nak break 
Girl : OMG, wrong type sorry, i mean nak berak~

_______________________________________________________________________________

Cikgu: Alat apa yang kamu semua suka?
Murid: Loceng, cikgu!
Cikgu: Loceng apa?
Murid: Loceng balik sekolah!
Cikgu: @#$%^

_________________________________________________________________________________


0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More