Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Loading...

Tuesday, October 29, 2013

Lawak Pak Pandir


Pak Pandir Jalan2

Suatu hari Pak Pandir sedang berjalan-jalan didalam hutan mencari kayu.

Tiba-tiba beliau terjumpa seketul tahi, lalu Pak Pandir menyentuh tahi tersebut...."erm,lembek mcm tahi!.." kemudian..merasa tahi tersebut,"erm..rasa pun macam tahi!!"..


lantas menghidu tahi tersebut..."bau pun macam tahi.... memang sah la ni tahi...."

Kemudian dengan muka yang sangat gembira... Pak Pandir berkata..."nasib baik aku tak terpijak tahi ni....!!!!!


------^------^---------^-------^---------^---------

Pak Pandir Nak Beli TV warna



Pak Pandir ingin membeli tv warna. Dia pun ke kedai..

Pak Pandir : Awak ada jual tv warna?

Penjual : Ada.

Pak Pandir : Kasi saya tv warna hijau......

------------------------------------------------

Panadol
Pak samad pergi kerumah Pak Pandir.Lalu Pak Pandir membuat air kopi.. 
Pak samad melihat Pak Pandir membuat kopi. Pak Pandir memasukkan sebutir ubat panadol ke dalamnya. 
Dengan kehairanan Pak Samad bertanya kepada Pak Pandir…“Kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?” 
Pak pandir menjawab“Kopi ni panas… bagi panadol kurang sikit panas dia…”

0 comments:

Post a Comment

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More