Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Wednesday, November 30, 2011

Dia ingat ke kat aku???

herm...
semalam aku kehilangan sesuatu dalam hidup..sesuatu yg aku sayang..
ade ke probability aku akan dapat balik mende 2???

satu harapan ku..Tuhan makbulkan doa ku..,menerima ibadatku..melihat usahaku..
Tapi ingatkah dia pada kita??jika kita lupa pada dia..

Manusia..
Dah susah baru nak ingat Tuhan..
& kang da malu nak mintak kat Die..

Namaun, aku tetap meminta..raise my hand & make Doa,like da prophet told us,
kerna ku amat yakin dgn kekuasaanMu..
Ya Allah...
Hanya Kau yg aku sembah..Hanya kepada Kau aku meminta pertolongan..

tapi aku tahu..

ini ujian dariMu...
ujian supaya diriku dekat denganMu..


Andai Tuhan tidak mendengar doaku,
aku Redha..
kerna setiap ujian ada hikmahnye..

0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More