Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Friday, February 25, 2011

doa buat pendriver moto..

bagi insan2 yg lalai & careless cam aku ni,xde mende yg bley membantu aku kecuali Tuhan..once aku careless sal something,doa is my strength..dat’s God’s power..

coretanku ini tiada unsur riak..hanya semata2 berkongsi ilmu..n 2 giv some pegajaran..

kawan2 yg berpengalaman nek moto ngan aku sume ase cam ajal nak tibe je lau nek ngan aku..huhu..nak eksiden la ape la..tapi aku taw aku selamat bub aku bace doa ble nek moto..there's an angle 2 be my bodyguard..

moral of da stories: amalkan la ye..


















0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More