Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

Like Facebook Tudung Latest Edition

cuci hati

Loading...

Tuesday, May 15, 2012

Kalau kamu tahu ni,mesti kamu hayatinya..


TAHUKAH KAMU.....
Doa duduk antara Sujud yang kita selalu baca laju2..
Tahukah maksudnya??

Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamni (sayangi aku)
Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
Wa’fuannii (Maafkan aku)

Sebarkan dengan menekan perkataan "SHARE" Kepada rakan rakan yang lain.:)
Mudah mudahan diberkati dan dikurniakan Pahala oleh Allah s.w.t

HAYATILAH BUKAN SEKADAR MELAFAZ..INSYAALLAH

0 comments:

Post a Comment

insan membaca..

Loading...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More